سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه=چشمان سبز
شاعر و نویسنده طراح و خوشنویس گرافیست و طراح وب
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه ترین وبلاگ چشمان سبز عاشقانه ترین وبلاگ ایران گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش اومدین امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد. نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین ۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
صفحات وبلاگ

 

سرباز و خدمت سربازی و خاطرات سربازی

امروز توی بزرگراه درحال اومدن سرکارم بودم که از پشت شیشه ماشین چشمم به سربازی خورد که توی پست سرش رو روی میلهای پل روی بزگراه گذاشته بود و به حالت غم آلودی احساس تنهایی یه عاشق رو نشون میداد..

نمیدونم چی شد که ناخودآگاه یه چراغ پلیسی براش زدم و دستمو از پشت شیشه جلوی ماشین به احترامش بلند کردم که دیدم سرش رو برداشت و اونم دستشو تکون داد.

همونطور که رد شدم احساس رضایتی شدید کردم

آرزو کردم "کاش اونقدر ثروت داشتم که میتونستم سربازی همه ی سربازای عاشق رو بخرم

و این دعا توی دلم نشست:

خدایا تمام سربازان این مرز وبوم رو در پناه خود سلامت و شاد و پیروز بدار...

کاش هوای سربازا رو بیش از این داشته باشیم

و نذاریم غمی توی دلشون راه پیدا کنه...

 




موضوع مطلب : سربازی, سرباز, خدمت سربازی, دوران سربازی, خاطرات سربازی, خدمت مقدس سربازی, سرباز عاشق

          
چهارشنبه 96 بهمن 4 :: 2:26 عصر

پیوندها
لوگو
به وبلاگ من خوش اومدین
امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد.
نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین
۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 212
  • بازدید دیروز: 26
  • کل بازدیدها: 3379192
امکانات جانبی