سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه=چشمان سبز
شاعر و نویسنده طراح و خوشنویس گرافیست و طراح وب
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه ترین وبلاگ چشمان سبز عاشقانه ترین وبلاگ ایران گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش اومدین امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد. نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین ۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
صفحات وبلاگ

همیشه دوست داشتم بفهمم که چه چیزی آدم ها را اینقدر عوض میکند
چه چیزی باعث میشود فراموشی بگیرند و یادشان برود گذشته و خوبی هایی که در حقِ شان شده است را...
دلم میخواست بفهمم انسانیت را کجای زندگیِ شان گم کرده اند
گذشت را با چه چیزی معاوضه کرده اند. دلسوزی را به چه بهایی فروخته اند. احساسِ شان را کجا دفن کرده اند
آدم ها با خودشان چه کار کرده اند که به این روز افتاده اند
با دیدنِ ناحقی سکوت میکنند
با دیدنِ بی عدالتی چشم هایشان را می بندند
در مقابل توهین و تحقیر سکوت می کنند و ادب...
برای تخریب هم دیگر میجنگند و ساعت ها و ماه ها وقت گران بها را صرف دشمنی میکنند
لذت میبرند از غم و ناراحتی و حتی خُرد شدن هم دیگر
فخر میفروشند بابت ظاهر زندگی پر زرق و برقشان و افتخارشان شده لباس های مارک فلان و ماشین و خانه های آنچنانی
میگویند که دلیلش عوض شدن زمانه است
اما من میگویم که زمانه همیشه همین مزخرفی بوده که هست
این آدم ها هستند که عوض شده اند و انسانیت را به هیچ فروخته اند




موضوع مطلب : معضل, انسانیت

          
جمعه 96 آبان 19 :: 9:24 عصر

پیوندها
لوگو
به وبلاگ من خوش اومدین
امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد.
نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین
۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 247
  • بازدید دیروز: 26
  • کل بازدیدها: 3379227
امکانات جانبی