سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه=چشمان سبز
شاعر و نویسنده طراح و خوشنویس گرافیست و طراح وب
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه ترین وبلاگ چشمان سبز عاشقانه ترین وبلاگ ایران گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش اومدین امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد. نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین ۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
صفحات وبلاگ

بهارتعلیم ونربیت مبارک

 

کارت پستال مهروبازگشائی مدارس ودانشگاه ها

به همه ی دوستانی که با رسیدن ماه مهر بازم مشغول درس و مدرسه و دانشگاه میشن

فرارسیدن بهار تعلیم وتربیت رو تبریک میگم بااینکه میدونم این مسئله باعث دوری بیشترماازبرخی دوستان صمیمیمون میشه ولی ازصمیم قلب

آرزودارم سال تحصیلی خوبی پیش رو داشته باشین .مخصوصا" اونایی که باکلی شوق وذوق توی رشته ی موردعلاقه شون توی کنکور قبول شدن.

موفق و پیروزوکامیاب باشین الهی




موضوع مطلب : ماه مهر, بازگشائی مدارس, بهارتعلیم وتربیت, بنربازگشائی مدارس, بازگشائی دانشگاهها, کلاس درس ومدرسه, کارت پستال رسیدن ماه مهر

          
یکشنبه 92 شهریور 31 :: 4:39 عصر

 

دوستان

دیگه مدتیه که حوصله طراحی کارت پستال رو ندارم

چون حسابی درگیر طراحی سایت شرکت و کارای تبلیغاتی دیگه ام

ولی بااینهمه به درخواست بچه ها و بخاطر دوستانی که قراره تامدتی از پیشمون برن و نت نیان ای سری

کارت پستالهای خداحافظی رو براشون به یادگارگذاشتم...امیدوارم بازم تنهامون نذارن و ترکمون نکنن به این راحتی

چون من به حضورشون توی وبم عادت کردم

پیشکش این دوستان.........

» کارت پستال های زیبای خداحافظی «

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

 

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید


بقیه در ادامه مطلب

خیلی زیبان...حتما" ببینین و نظر بدین تابازم بذارم



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

          
شنبه 92 شهریور 30 :: 2:43 عصر

حکایتی ازیک عشق واقعی !

 

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

زن می خواست از بیمارستان مرخص شود و شوهرش می خواست او همان جا بماند.

از حرف های پرستارها متوجه شدم که زن یک تومور دارد و حالش بسیار وخیم است.در بین مناقشه این دو نفر کم کم با وضیعت زندگی آنها آشنا شدم. یک خانواده روستائی ساده بودند با دو بچه. دختری که سال گذشته وارد دانشگاه شده و یک پسر که در دبیرستان درس می خواند و تمام ثروتشان یک مزرعه کوچک، شش گوسفند و یک گاو است.

در راهروی بیمارستان یک تلفن همگانی بود و هر شب مرد از این تلفن به خانه شان زنگ می زد. صدای مرد خیلی بلند بود و با آن که در اتاق بیماران بسته بود، اما صدایش به وضوح شنیده می شد. موضوع همیشگی مکالمه تلفنی مرد با پسرش هیچ فرقی نمی کرد :گاو و گوسفند ها را برای چرا بردید؟ وقتی بیرون می روید، یادتان نرود در خانه را ببندید. درس ها چطور است؟ نگران ما نباشید. حال مادر دارد بهتر می شود. بزودی برمی گردیم…

چند روز بعد پزشک ها اتاق عمل را برای انجام عمل جراحی زن آماده کردند. زن پیش از آنکه وارد اتاق عمل شود ناگهان دست مرد را گرفت و درحالی که گریه می کرد گفت: « اگر برنگشتم، مواظب خودت و بچه ها باش.» مرد با لحنی مطمئن و دلداری دهنده حرفش را قطع کرد و گفت: «این قدر پرچانگی نکن.» اما من احساس کردم که چهره اش کمی درهم رفت. بعد از گذشت ده ساعت که زیرسیگاری جلوی مرد پر از ته سیگار شده بود، پرستاران، زن بی حس و حرکت را به اتاق رساندند. عمل جراحی با موفقیت انجام شده بود. مرد از خوشحالی سر از پا نمی شناخت و وقتی همه چیز روبراه شد، بیرون رفت و شب دیروقت به بیمارستان برگشت. مرد آن شب مثل شب های گذشته به خانه زنگ نزد.

فقط در کنار تخت همسرش نشست و غرق تماشای او شد که هنوز بی هوش بود. صبح روز بعد زن به هوش آمد. با آن که هنوز نمی توانست حرف بزند، اما وضعیتش خوب بود. از اولین روزی که ماسک اکسیژنش را برداشتند، دوباره جر و بحث زن و شوهر شروع شد.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

          
شنبه 92 شهریور 30 :: 2:24 عصر

   عکس دختر شایسته جهان اسلام

به همراه مراسم انتخاب بهترین دختران

نفر اول از سمت راست معصومه ابراهیمی شرکت کننده ایرانی این مسابقه

همزمان با برگزاری مسابقه انتخاب شایسته ترین دختر جهان در اندونزی مسابقه ای با نام بانوی شایسته جهان اسلام برگزار شد که طی آن یک دختر نیجریه ای تاج بانوی شایسته مسلمان را بر سر گذاشت.

به گزارش فرارو، خانم «آبابیا عایشه آجیبولا» از نیجریه در سومین دور مسابقات بین المللی انتخاب بانوی شایسته جهان اسلام در جاکارتا اندونزی به عنوان بانوی شایسته سال 2013 در جهان اسلام انتخاب شد.

عایشه اجیبلا، 21 ساله پس از اعلام نتیجه به خبرگزاری فرانسه گفت: «ما می‌خواهیم نشان دهیم که یک زن مسلمان می‌تواند زیبا و با استعداد باشد و پوشش اسلامی به هیچ‌وجه مانع او نمی‌شود.»

بیش از 500 دختر از کشورهای اسلامی درخواست‌های خود را برای شرکت در این مسابقه ارسال کرده بودند. پای‌بندی به آموزه‌های اسلامی یکی از ملاک‌های اصلی برای پذیرفتن داوطلبان بوده است. برای نمونه دختران باید توضیح می‌دادند به چه دلیل حجاب را به عنوان پوشش خود برگزیده‌اند.

در دور نهایی این مسابقه دختران باید سه روز تمام خود را از نظر معنوی آماده می‌کردند. این آمادگی شامل برخاستن از خواب در ساعت 3 و نیم بامداد و حضور به موقع در نیایش صبحگاهی بود. بعد از عبادت آنها می‌بایست به سخنرانی‌هایی در مورد سیستم مالی اسلامی، تربیت اسلامی و تفسیر قرآن گوش می‌دادند.

معصومه ابراهیمی‌ دختر 27 ساله ایرانی، ساله فارغ‌التحصیل مدیریت صنعتی و طراحی، نیز از کشور ایران در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.web counter

مسابقه دختر شایسته جهان اسلام در حالی در اندونزی برگزار شد که به دلیل اعتراضات فراوان گروه‌های اسلامی به مسابقه دختر شایسته جهان، دست‌اندرکاران مجبور شدند تا محل برگزاری را از جاکارتا به بالی منتقل کنند. معترضان معتقدند که این رقابت ها نگاهی ابزاری به زن دارد و جایگاه او را تا حد یک شیئ زیبا پایین می‌آورد.

«عایشه اجیبلا» دختر نیجریه ای برنده جایزه دختر شایسته مسلمان

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

          
شنبه 92 شهریور 30 :: 2:18 عصر

کد آهنگ های پیشواز عاشقانه برای گوشی موبایل شما

دوستان از امروز اون دسته از آهنگ های زیبای عاشقونه ای که برای موزیک انتظار گوشی شما یا همون آهنگ پیشواز مناسب هستش رو باسلیقه خودم براتون میگذارم...

امیدوارم ازشون خوشتون بیاد و استفاده کنین و نظرتونو بگین...

سری اول آهنگ پیشوازهای ناب از پویا بیاتی

کد آهنگ پیشوازبرای گوشی موبایل شما




موضوع مطلب : کدآهنگ پیشوازعاشقانه ایرانسل, کدآهنگ پیشواز عاشقانه همراه اول, کدآهنگ پیشواز ایرانسل موبایل, کدآهنگ پیشواز همراه اول, پیشواز

          
چهارشنبه 92 شهریور 27 :: 4:12 عصر

آموزش اصول زن داری درزندگی عاشقانه برای مردها...

عشق وتفاهم زن ومرددرزندگی مشترک.چشم سبز

 

مردان اگر می خواهند محبوب همسرشان شوند و فضایی سرشار از انس و معنویت و صمیمیت داشته باشند ،

باید به 30 مورد  توصیه ی ذکرشده در زیر توجه کنند:


1. نسبت به همسر خود ، نگرشی مطلوب و متعالی داشته باشید و او را امانت الهی بدانید و در حفظ و نگهداری این ودیعه الهی تلاش کنید.

2. به همسر خود احترام کنید و با وی محترمانه صحبت کنید و در ارتباط با او از عواطف سرشار و محبّت بسیار دریغ نورزید.

3. حقوق متقابل خود و همسر خود را بشناسید و در ایفای حقوق وی تلاش نمائید.
 

بقیه موارد در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

          
چهارشنبه 92 شهریور 27 :: 3:42 عصر

 فوت و فن های شوهرداری

چشم سبز

 

آرامش و صفای خانواده علاوه بر این که در پرورش صحیح فرزندان فوق العاده مؤثر است، محیطی گرم و صمیمی برای ابراز عشق همسران نسبت به یکدیگر پدید می آورد، و ایشان را کمک می کند که به صورتی شایسته و درست به وظایف خویش عمل نمایند. از جمله عوامل مؤثر در ایجاد صفا و صمیمیت، سازگاری زن با شوهر و صبر و شکیبایی او در همسرداری و خانه داری است که از نظر اخروی و معنوی نیز پاداش فراوانی را به دنبال دارد ، هم چنانکه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرمایند: خوشا به سعادت آن زنی که همسرش از وی راضی باشد که این رضایت مقام او را بالا می برد.

البته عکس این مطلب هم صدق می کند و مردان نیز باید رفتاری مناسب داشته باشند اما در این مقاله بحث ما شوهر داری است و در مقاله ای جداگانه به روش های زن داری مناسب هم اشاره می کنیم.

 1- به همسرتان توجه کنید و علاقه خود را به او با زبان ابراز دارید.

اغلب مردان دوست دارند که از مردانگی آنها تعریف و تمجید شود. آن ها تشنه تعریف و تمجید شما هستند. وقتی مردی تمجید شود مایل است به سرعت به آن پاسخ دهد. به او بگویید که چه همسر توانا و خوبی است . به شوهرتان بگویید که دوستش دارید و او را مناسب ترین مردی می دانید که توانسته اید با او ازدواج کنید.

 2- با شوهر خویش خوش رو و خوش زبان باشید.

از نکات بسیار مهم در جلب محبت شوهر، رعایت اخلاق حسنه است. همیشه با گرمی و مهربانی و به آهستگی با شوهر خود صحبت کنید. هیچ گاه صدای تان را در مقابل او بلند نکنید مبادا کلمات توهین آمیز درباره او به کار برید، هرگز او را به دلیل معایب یا نواقصش مورد استهزا قرار ندهید.

 3- به او نیکی کنید.

سعی کنید نیازهای او را قبل از آن که بر زبان آورد ، بر آورده کنید. قبل از آن که به شما بگوید.وقتی خسته از سر کار می آید برای او نوشیدنی ببرید. انجام این امور به ظاهر ساده، در جلب محبت شوهر بسیار مؤثر است.

 بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

          
چهارشنبه 92 شهریور 27 :: 3:0 عصر

" دانلود آهنگ وویدئو کلیپ عاشقانه غزلک باصدای سعید شهر"

سعید شهروز/غزلک

سلام و صبحتون بخیر دوستان عزیزم

داره روزای مهر نزدیک میشه و می دونم که دیگه بین بروبچه های کاربر این سایت دوری بیشتری حاکم میشه..چون مشغله درس و کارو دانشگاه و... بیشتر از قبل میشه.

منم بهمین خاطر اومدم تا یه پست تفریحی ازخودم یادگاری بذارم واسه عزیزانی که دیگه نمیتونن بیان اینطرفا حداقل با گوش دادن این آهنگ منو وب چشمان سبز رو به راحتی ازیاد نبرن.

 

امروز یه آهنگ زیبا که ازآهنگ های قدیمی اما بسیار زیبای سعیدشهروز هست و باهاش کلی خاطره دارم رو واسه دانلود گذاشتم که اگه تاحالا گوش نکردین اونو دانلود کنین و گوش کنین...من این آهنگو از موقعی که اومد توبازار تاحالا صدهابارگوش کردم اما ازش سیر نشدم.چون یه لطافتی توی خوندنش هست که احساس میکنی باتموم وجود سعید شهروز اونو درک میکنه و میخونه.

دانلود این آهنگ تقدیم به همه بروبچه هایی که یه غزلک توی زندگیشون دارن که اونو از جون و دل می پرستن.

به همه ی بروبچه های صاف و صادق عاشق ایرونی...

امیدوارم از این آهنگ عاشقانه خوشتون بیاد...

برای دانلود روی عکس بالا یا دانلود در زیر کلیک کنین عزیزان


توضیح اینکه این فایل mp4  تصویری است که برای اجرای اون اگه با مدیا معمولی ویندوزتون باز نشد  باید نرم افزار مدیاپلیر کلاسیک یا نرم افزارهای پیشرفته دیگه روی سیستمتون نصب باشه...بعدازاینکه گوش کردین دوست دارم نظرتونو بدونم. شادوپیروز و سربلند باشین.

برای گوش کردن کل آلبوم غزلک که شامل ده آهنگه به ادامه مطلب مراجعه کنین



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

          
چهارشنبه 92 شهریور 27 :: 9:22 صبح
1   2   3   4   5   >>   >   
پیوندها
لوگو
به وبلاگ من خوش اومدین
امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد.
نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین
۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 183
  • بازدید دیروز: 26
  • کل بازدیدها: 3379163
امکانات جانبی