سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه=چشمان سبز
شاعر و نویسنده طراح و خوشنویس گرافیست و طراح وب
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه ترین وبلاگ چشمان سبز عاشقانه ترین وبلاگ ایران گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش اومدین امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد. نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین ۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
صفحات وبلاگ

عکس تابلوهای عاشقانه دختر تنها...

عکس تابلو نقاشی عاشقانه دختر تنها

بقیه در ادامه مطلب

عکس تابلوهای عاشقانه دختر تنها...

عکس تابلو نقاشی عاشقانه دختر تنها

عکس تابلوهای عاشقانه دختر تنها...

عکس تابلو نقاشی عاشقانه دختر تنها

<** ادامه مطلب... **>

مجموعه سوالاتی درمورد سئو سایت

بخش 12 - پرسش و پاسخ سئو
 

1 - هزینه سئو چقدر هست و چطور دریافت کنیم و چقدر طول میکشه

07:21 - سوال فهمیه

  در دسترس
سوال فهمیه:
میشه لطفا بگید معمولا هزینه سئو به صورت ماهانه و یا سالانه حداقل و حداکثر در چه حدود هست؟

 

 

 

2 - فرق ادز یا سئو چی هست و کدوم مناسبه؟

09:01 - سوال فهمیه

  در دسترس
سوال #سئو
سوال فهمیه:
فرق ادز یا ادوردز با سئو یا بهینه سازی سایت چی هست

 

ادز = ادوردز = adwords
سئو = بهینه سازی سایت = افزایش رتبه سایت در نتایج گوگل به صورت طبیعی = SEO

 

 

3 - مطالب خودم رو میتونم در سایت خودم کپی کنم؟

03:41 - سوال میلاد

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال میلاد:
مطالب خودم رو میتونم در سایت خودم کپی کنم؟

 

عکس های دیجی کالا رو میتونم کپی کنم؟

 

 

4 - دامنه ir و ملی بهتر هست یا دامنه بین المللی؟ کدوم برای سئو بهتر هست؟

04:51 - سوال مبین

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال مبین

 

دامنه ir و ملی بهتر هست یا دامنه بین المللی؟ کدوم برای سئو بهتر هست؟
آیا با ir در سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس و ادز مشکل نمیخورم؟

 

 

5 - پرستاشاپ برای سئو بهتر است یا وردپرس؟ مچنتو یا اپن کارت چی؟

05:32 - سوال مبین

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال مبین

 

پرستاشاپ برای سئو بهتر است یا وردپرس؟ مچنتو یا اپن کارت چی؟

 

 

6 - دسته بندی محصول سئو کنیم یا خود محصول رو؟

04:12 - سوال حمیدرضا

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال حمیدرضا

 

دسته بندی محصول سئو کنیم یا خود محصول رو؟

 

 

7 - کلمات کلیدی شبیه بهم را چطور مدیریت کنیم؟ آموزش سئو با خدمات سئو قاطی نمیشه؟

06:47 - سوال حمیدرضا

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال حمیدرضا

 

کلمات کلیدی شبیه بهم را چطور مدیریت کنیم؟ آموزش سئو با خدمات سئو قاطی نمیشه؟

 

 

8 - هر کاری در سئو میکنم تاثیری نداره! رقبا فقط با لینک بالا هستند. چی کار کنم؟

08:00 - سوال محمد

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال محمد

 

هر کاری در سئو میکنم تاثیری نداره! رقبا فقط با لینک بالا هستند. چی کار کنم؟

 

 

9 - بک لینک ساختم چقدر طول میکشه ثبت بشه گوگل میفهمه؟ چطوری بررسی کنم؟

03:51 - سوال سعید

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال سعید

 

بک لینکی که ثبت میشه چه مدت طول میکشه تو گوگل شناسایی بشه و از کجا میتونیم بفهمیم لینک ثبت شده یا خیر غیر از وبمستر تولز چون خیلی طول میکشه لینک هارو بندازه

 

 

10 - سایت خبری دارم و همه محتواهای من کپی است، برای سئو چی کار کنم؟

06:11 - سوال بهرام

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال بهرام

 

سایت خبری دارم و همه محتواهای من کپی است، برای سئو چی کار کنم؟

 

 

11 - در هر صفحه چند تا h1 استفاده کنم؟ آیا در سئو تاثیر داره؟

04:02 - سوال غلامی

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال غلامی

 

در هر صفحه چند تا h1 استفاده کنم؟ آیا در سئو تاثیر داره؟

 

 

12 - سایتم رو چطور سئو کنم؟ ??

08:11 - سوال محمد

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال محمد

 

سایتم رو چطور سئو کنم؟ ??

 

 

13 - صفحات تک صفحه ای رو چطوری سئو کنیم؟

03:54 - سوال نرگس

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال نرگس

 

صفحات تک صفحه ای رو چطوری سئو کنیم؟

 

 

14 - فرق سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس چیست؟

07:49 - سوال سینا

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال سینا

 

فرق سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس چیست؟

لینک دوره دوره سرچ کنسول.

لینک دوره دوره گوگل آنالیتیکس.

 

 

15 - آیا خوبه amp فعال کنم؟ داشتن صفحات amp برای سایت فروشگاه خوبه؟

05:0 - سوال هادی

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال هادی

 

آیا خوبه amp فعال کنم؟ داشتن صفحات amp برای سایت فروشگاه خوبه؟

 

 

16 - رپورتاژ رفتم آسمان خراش دارم و لینک سازی کردم ولی صفحه 2 هستم، صبر کنم؟

08:21 - سوال پویا

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال پویا

 

رپورتاژ رفتم آسمان خراش دارم و لینک سازی خوب کردم ولی صفحه دو هستم، باید صبر کنم؟

 

 

17 - نحوه ساخت pbn به صورت مفصل میخوام بدونم

06:03 - سوال ایمان

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال ایمان

 

نحوه ساخت pbn به صورت مفصل میخوام بدونم

 

 

18 - روزانه چقدر وقت بذارم و از کجا شروع کنم تا متخصص سئو بشم؟

05:04 - سوال الهام

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال الهام

 

روزانه چقدر وقت بذارم و از کجا شروع کنم تا متخصص سئو بشم؟

 

 

19 - در سایت دانلود اهنگ بی کلام چطور بازخورد بهتری بگیرم؟ سئو کنم؟

07:15 - سوال میلاد

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال میلاد

 

در سایت دانلود اهنگ بی کلام چطور بازخورد بهتری بگیرم؟ سئو کنم؟

 

 

20 - هر روز روی سئو سایتم کار میکنم ولی رتبه gtmetrix بهتر نمیشه. چی کار کنم

06:39 - سوال میلاد

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال میلاد

 

هر روز روی سئو سایتم کار میکنم ولی رتبه gtmetrix بهتر نمیشه. چی کار کنم

 

 

21 - چرا سایت وردپرس سرعت ضعیفی داره؟ مشکل از هسته وردپرس هست یا افزونه یا ...

06:38 - سوال پریسا

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال پریسا

 

چرا سایت وردپرس سرعت ضعیفی داره؟ مشکل از هسته وردپرس هست یا افزونه یا …

 

 

22 - سایز عکس ها چطور باشه تا برای سئو اثر خوب بذاره

04:57 - سوال پریسا

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال پریسا

 

سایز عکس ها چطور باشه تا برای سئو اثر خوب بذاره

 

 

23 - ادبی بنویسیم یا محاوره ای؟ با غلط املایی ها در سئو چه کنیم

04:42 - سوال پریسا

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال پریسا

 

ادبی بنویسیم یا محاوره ای؟ با غلط املایی ها در سئو چه کنیم

 

 

24 - نام دامنه فینگلیش باشه یا اینکه دقیقا ترجمه شده انگلیسی؟

05:51 - سوال پریسا

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال پریسا

 

نام دامنه فینگلیش باشه یا اینکه دقیقا ترجمه شده انگلیسی؟

 

 

25 - مراحل بعدی سئو چیست و چه کار کنیم از رقبا بالاتر بیاییم؟

05:51 - سوال محسن

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال محسن

 

مراحل بعدی سئو چیست و چه کار کنیم از رقبا بالاتر بیاییم؟

 

 

26 - چطور طراح سایت یا متخصص سئو خوب بشم؟

07:14 - سوال آرزو

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال آرزو

 

چطور طراح سایت یا متخصص سئو خوب بشم؟

 

 

27 - چطوری روی کلمات طولانی سئو کنیم؟ کلمات long tail را چگونه سئو کنیم

06:16 - سوال پانته آ

  در دسترس
پرسش و پاسخ سئو
سوال پانته آ

 

چطوری روی کلمات طولانی سئو کنیم؟ کلمات long tail را چگونه سئو کنیم

 

 

نزدیک به 160 سوال به دست ما رسیده. کم کم همه سوالات پاسخ خواهیم داد.

 

امیدوارم از این دور? آموزش جامع سئو لذت ببرید و بدانید زمانی میتوانید از یک آموزش استفاده حرفه ای ببرید که حرفه ای رفتار کنید، به عبارت دیگر باید خوب گوش کنید و خوب یادداشت کنید چرا که این دوره بسیار فشرده بوده و در هر لحظه کلی نکات مهم ارائه میشه. دوره به ظاهر ساعات کمی دارد ولی وقتی هر ثانیه آن نکته باشد شاید گوش کردن آن نیاز به هفته ها باشد. دوره ای که 4 ماه فقط محتوای آن طول کشیده است اماده شود حتما نیاز دارد تا چند ماه توسط شما وقت گذاشته شود تا بتوانید به صورت عملی از این آموزش سئوی ما بهره ببرید و کاربرد ان را به خوبی در کسب و کارتان مشاهده کنید.

لطفا بازخوردهای خود را در نظرات ارسال کنید تا ما هم انگیزه ارائه دوره‌های رایگان و جامع باشیم.


 




موضوع مطلب : عکس دختر, عکس عاشقانه, عکس تابلوهای عاشقانه دختر تنها, دختر تنها, عکس هنری, تابلو نقاشی عاشقانه دختر تنها

          
یادداشت ثابت - دوشنبه 96 شهریور 14 :: 12:58 عصر

پیوندها
لوگو
به وبلاگ من خوش اومدین
امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد.
نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین
۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 801
  • بازدید دیروز: 848
  • کل بازدیدها: 3388126
امکانات جانبی