سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه=چشمان سبز
شاعر و نویسنده طراح و خوشنویس گرافیست و طراح وب
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه ترین وبلاگ چشمان سبز عاشقانه ترین وبلاگ ایران گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش اومدین امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد. نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین ۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
صفحات وبلاگ

عاشقانه،سایت عاشقانه ، عاشقانه ترین سایت

توضیحات سایت و ادمین سایت

 

عکس زیبای کودک

سلام به همه ی شمادوستان عزیزوبازدیدکنندگان وبم...ازاینکه میزبان شما هستم خوشحالم..باید بگم این وب باسابقه ده ساله درسرویس ایران بلاگ مشغول بکاربود..بازدیدی حدود 5هزاردرروزداشت و937کاربرعضو..بدلیل تغییرسیستم ایران بلاگ چشمان سبزهم بدون هماهنگی همراه بابقیه وبلاگهای این سرویس حذف شدوتمامی زحمات من به بادرفت..بعدازاون دیگه تصمیم نداشتم وب نویسی کنم ووبسایتی درست کنم بدلیل مشغله کاری ولی باتقاضاهای مکرردوستان بازم چشمان سبز رو باهیئتی نوراه اندازی کردم وازاین به بعدهم هرروز به روزرسانی خواهد شد.امیدوارم تونسته باشم نظرمساعدشماروجلب کنم.درباره خودم هم بچه خاک پاک اصفهانم.شاعر،خوشنویس و گرافیست تبلیغات وطراح سایت وسئو..استقلالی دوآتیشه وبعدش عاشق تیم شهرم سپاهانم.شغلم مدیرتبلیغاتی یه شرکت خصوصی..علایقم هم مطالعه،اینترنت،تحقیقات روانشناسی و...اگه از وبم ومطالب اون خوشتون اومد میتونین به این آدرس برین و به وبلاگ من رای مثبت بدین...ازمحبت همه دوستان ممنونم و امیدوارم اوقات خوشی رو در وب من سپری کنین

دریافتم، زندگی معجزه حیات است. زندگی با کلمه‌های من ساخته می‌شود و هر کلمه‌ای رد پای معجزه است. پس می‌توانم زیبایی را با کلماتم بیافرینم. هرگاه کسی خشم داشت بدانم به نوازش و کلام مهرآمیزی نیازمند است. هرگاه کسی نومید بود به کلماتی که سپاس او را ابراز کنند محتاج است. هرگاه کسی حسد می‌ورزید نیاز دارد دیده شود. اگر کسی شاکی و گله مند بود نیاز دارد شنیده شود.اگر کسی تلخ بود نیاز دارد مهربانی دریافت کند. و اگر کسی ستم می‌کند نیاز داشته دوست داشته شود. اگر کسی بخل ورزد باید که بخشیده شود. و همه‌ی این سایه‌ها در روح و روان ما نیاز دارند که عشق بر آن‌ها چون باران ببارد، ببارد و ببارد. نام وبلاگ به این دلیل معجزه کلمات است بخاطر اینکه اذعان دارم که با کلمات میتوان معجره کرد با کلمات وجابجایی انها میتوان شعر نو، پیام نو، راهکار نو را به وجود اورد با کلمات ،میتوان تلنگر ایجاد کرد با کلمات ،میتوان امید به زندگی رابه همه افراد بشر هدیه کرد با کلمات، میتوان آرامش را برای زندگی هابه ارمغان آورد. با کلمات، میتوان روابط مطلوب با دیگران ایجاد کرد . بزرگترین معجزه قرن ما قرآن است که از کلمات وحروف وجملات و اعراب ساخته شده است چیدمان کلمات راباید طوری طراحی کرد که خود ودیگران را متحول کنیم حتی با کلمات و طرز بیان، می توان دل سنگ را آب کرد.و در این روزگار من اموخته ام که سکوت یک دوست میتواند معجزه میکند وهمیشه بودن در فریاد نیست!!!!!!!!!!! آموخته ام که هیچگاه گلی را پرپر نکنم آموخته ام هیچگاه کودکی رارنجور نکنم آموخته ام که هیچ گاه شکوه از تنهایی روزگار نکنم آموخته ام که هرشب گلهای بالشم را با اشکهایم آبیاری دهم ولی اشک کودکی را در گونه اش جاری نکنم آموخته ام صبوری را ، شکوری را ، انتظار را ودوست داشتن همه خوبان را //// لینک به معنای تأیید محتوا نیست

"مهمترین انتخاب" بعد از خدا مهمترین انتخاب زندگی انتخاب همسر است.

نظراتی که تبلیغی یا بی ربط یا حاوی توهین و ناسزا و ... باشد منتشر نمی شود فتامل.

بازنشر حلال شرعی




موضوع مطلب : عاشقانه, سایت عاشقانه, عاشقانه ترین سایت, عاشقانه ترین وبلاگ, مطلب عاشقانه, عکس عاشقانه, کارت پستال عاشقانه

          
یادداشت ثابت - سه شنبه 94 خرداد 13 :: 3:0 عصر

پیوندها
لوگو
به وبلاگ من خوش اومدین
امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد.
نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین
۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1410
  • بازدید دیروز: 822
  • کل بازدیدها: 3413050
امکانات جانبی