سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه=چشمان سبز
شاعر و نویسنده طراح و خوشنویس گرافیست و طراح وب
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه ترین وبلاگ چشمان سبز عاشقانه ترین وبلاگ ایران گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش اومدین امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد. نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین ۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
صفحات وبلاگ

عادتهای عاشقانه ما آدمها،عجله در ترافیک و صف پمپ بنزین گاز cng

نمیدونم شما تاحالا توی این موقعیت بودین یا نه ولی من که زیاد برام پیش اومده:

شب تا صبح می خوابیم

صبح تا شب وقت کشی می کنیم

وقتی می رسیم توی صف پمپ بنزین یاcng  یا کف بزرگراه و توی ترافیک

وقتمون عزیز میشه برامون(حتی یک دقیقه اش )  و پامونو تا اخر فشار میدیم روی پدال گاز...

اگرم کسی مانع رفتن و سبقتمون باشه دهنمونو باز می کنیم به...

اینم یه عادت زشت زندگی ماهاست...

البته نه همه مون...

می بینین چه آدمهای وقت شناس و نمونه ای هستیم؟!!!

جدا" که...




موضوع مطلب : عاشقانه, زندگی, عجله, وقت شناسی, عادت, عادت زشت, سبقت, ترافیک, عادت عاشقانه

          
دوشنبه 96 آبان 1 :: 2:2 عصر

پیوندها
لوگو
به وبلاگ من خوش اومدین
امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد.
نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین
۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 32
  • بازدید دیروز: 74
  • کل بازدیدها: 3379778
امکانات جانبی