سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه=چشمان سبز
شاعر و نویسنده طراح و خوشنویس گرافیست و طراح وب
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه ترین وبلاگ چشمان سبز عاشقانه ترین وبلاگ ایران گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش اومدین امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد. نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین ۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
صفحات وبلاگ

مسابقه پیامکی عاشقانه فصل زمستان94

به نظر شما نقش کدام گزینه در ثبات و دوام یک زندگی مشترک

مؤثر تره؟

گزینه یک:
عشق


گزینه دو:

محبت

گزینه سه:

صداقت

گزینه چهار:

گذشت

 عدد گزینه درست - به همراه نام ونام خانوادگی-شهر محل زندگی و سن فرستنده  رو به ترتیب به سامانه پیامکی چشمان سبز به شماره

50001333522232

مسابقه پیامکی فصلی چشمان سبز

ارسال کنین تا در مسابقه  و قرعه کشی اسمتون ثبت بشه و شرکت داده بشین

لازم به ذکره قرعه کشی عیدنوروز95 انجام و درتعطیلات نوروز جوایز برگزیدگان قرعه کشی اهدا و باهماهنگی لازم ارسال خواهد شد.

دوستان سلام

امروز اومدم بعداز مدتها حذف مسابقه از بخش های وب ، به تشویق دوستانی که از عدم مطرح نمودن مسابقه جدید گله مند بودن سوال جدیدی رو بعنوان بحث اصلی مسابقه پیامکی مطرح کنم تا یه بار دیگه هوش دوستان و بازدیدکنندگان وب رو بسنجیم و ببینیم چقدر نسبت به مسائل روز خانواده و مباحث پیرامون اون از جمله شناخت روابط عاشقانه در محیط خانه و اجتماع و مسائل روانشناسی و علوم تربیتی آگاهی لازم را داریم.

حالا این مسئله برای خیلی ها سوال بود که چرا این مدت سوالی مطرح نشد که این دلایل مختلفی داشت

از جمله:

- شرکت کنندگان بیشتر در اینترنت جستجو می کردن و حتی جواب های غلط رو که اونجا داده شده بود برای ما اس ام اس می کردن.

- وقتی سوالی طرح شد که پاسخی براش در اینترنت درج نشده بود کسی حالش رو نداشت بره چندتاکتاب بخونه یا از فرد دارای اطلاعاتی سوال کنه یا خودش حداقل فکر کنه و به یه نتیجه درستی برسه و جواب رو ارسال کنه.

-در اون مسابقه نتیجه این شد که جواب های درست به حدنصاب لازم یعنی بیشتر از 5 جواب صحیح هم نرسید. و با این نتیجه من نتونستم شخصی که هدیه نفر برتر و بقیه نفرات رو تقبل میکرد متقاعد کنم که هزینه مالی رو به عهده بگیره.

-ازطرفی خودم هم به این نتیجه رسیدم که وقتی تلاش مستمر ارزش داره که همه در کار فرهنگی و اجتماعی شرکت کنن . و همه ی بارها فقط به دوش یه نفر نباشه...

آره عزیزان!

باهمه این تفاصیل مدتیه همه فکروذهنم رو روی زندگی خودم و اطرافیانم متمرکز کردم چون میدونم که ارزش این نعمات با هیچ نعمتی قابل مقایسه نیست.

اونایی که باتو همیشه هستند و تا همیشه هم باتو خواهند ماند.

اگه سرتون رو درد آوردم معذرت میخام-خلاصه اینکه این سوال طرح میشه و به نفراتی که توی مسابقه جواب درست بدن یک عدد سامسونگبه یک نفر (از بین 10 نفری که نخستین پاسخ های صحیح رو برامون به سامانه پیامکی بفرستن) و ده عدد کارت شارژ 10 هزارتومانی به بقیه شرکت کنندگان در مسابقه جایزه اهدا خواهد خواهد شد.

 




موضوع مطلب : اس ام اس, روانشناسی, مسابقه پیامکی عاشقانه فصل زمستان94, علوم تربیتی, کار فرهنگی, قرعه کشی, اهداء جوایز, برگزیدگان

          
سه شنبه 94 دی 22 :: 4:3 عصر

پیوندها
لوگو
به وبلاگ من خوش اومدین
امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد.
نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین
۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 144
  • بازدید دیروز: 243
  • کل بازدیدها: 3385191
امکانات جانبی