سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه=چشمان سبز
شاعر و نویسنده طراح و خوشنویس گرافیست و طراح وب
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه ترین وبلاگ چشمان سبز عاشقانه ترین وبلاگ ایران گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش اومدین امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد. نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین ۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
صفحات وبلاگ

روانشناسی خانواده:

افکار مخرب زندگی شاد و عاشقانه

افکار مخرب زندگی عاشقانه و شاد

بگذارید بپذیریم عقب انداختن چیزهایی که می توانند و باید انجام شوند تا زندگی ما را شادتر کنند، بسیار احمقانه است. همین الان، همین جا خود را خوش حال کنید. شاید صدها مکان برای رفتن و صدها چیز جالب برای دیدن و انجام دادن وجود داشته باشند.

 ناله کردن چاره ساز نیست. تنها فکر های مثبت می توانند حقیقت شما را تغییر دهند.

چیز ناراحت کننده این است که شما به جای لذت بردن از آن ها به خودتان قول بدهید روزی در اینده آن ها را انجام بدهید. افسوس،آینده هیچ وقت نمی آید. همه ی چیزی که داریم زمان حال است. ما متولد میشویم تا از خوشی های زندگی لذت ببریم. پس رو به جلو بروید و رئیس زندگی خود باشید. زندگی خود را پر از خوشی کنید.

 لطفأ باهوش باشید و از فکرهای منفی زیر دوری کنید.

 

 1- این برای من بسیار گران است

واقعأ؟ قصد دارید چه چیزی را بخرید؟ چاه نفت؟ بسیار خب، مطمئنأ این گران است. اما معمولأ ما زن ها، به چیزهای خیلی ساده تری فکر میکنیم و آرزوی ان ها را داریم. سه سال پیش من تصمیم گرفتم مقداری پول را برای خرید یک جفت کفش اختصاص بدهم.حدس بزنید چه اتفاقی افتاد، من آنها را خریدم، با این که چند ماه طول کشید تا پول کافی برای خریدن آنها جمع کنم. اما من به خودم گرسنگی ندادم تا آنها را مال خودم کنم. من عاشق خودم هستم و می خواهم شما هم یادبگیرید عاشق خودتان باشید. ما شایسته ی بهترین چیز ها هستیم. هیچ استثنائى وجود ندارد. ارزش دادن به خود و خود را ناز پرورده کردن، سلامتی است. روحیه ی خود را بهتر کنیم و مناعت طبعمان را بالا ببریم.

 2- این کار مهم نیست، میتوان این رایک روز/هفته/ماه/سال و…. دیگر انجام داد

اول از خود بپرسید چرا کاری را به عقب انداختید؟ صادقانه جواب بدهید چه مشکل وقت باشد چه پول. همان طور که می دانید هر جا که خواست و آرزویی باشد، راهی برای رسیدن به آن وجود دارد. اگر واقعأ بخواهیم چیزی اتفاق بیفتد،اتفاق میفتد،فرقی نمیکند چگونه. برای وقت و بودجه ی خود با توجه به میزان مشغله ی خود برنامه ریزی کنید. چگونه خود را برای رسیدن به رویاهایتان وقف کردید؟ بهانه پیدا کردن را تمام کنید و فعالانه شروع به بدست آوردن هدف هایتان کنید.

 3- این اولویت اول من نیست

شما میتوانید بدون سینما رفتن زندگی کنید.اما آن زمان شما خود رابه چه کاری مشغول میکنید؟ بله،درست است،کار عادی!
زندگی برای همیشه دوام ندارد. گالری ها،تئاترها، سینماها برای این وجود دارند تا به شما اجازه دهند یک دنیای متفاوت را ببینید وحس کنید. در حینی که به صحنه ی نمایش نگاه میکنید و یا فیلم خانه ی هنر را میبینید، از لحاظ روحی و عقلی رشد میکنید.

 4- من به اندازه ی کافی برای این کار باهوش نیستم

شرط میبندم شما حداقل یکبار به یادگیری زبان خارجی جدید و یا نواختن گیتار فکر کردید. شاید شما هنوز گواهی نامه ی رانندگی خود را نگرفته باشید. جلو بروید و تمام این کارها را انجام دهید. شما سزاوار آرزو کردن و تبدیل کردن آرزو های خود به واقعیت هستید.

 دیگران موفق شدند و شما استثنا نیستید.

 بقیه در ادامه مطلب


 5- این فقط وقت تلف کردن است

خواندن کتاب، دیدن نمایش های تلوزیونی،بافندگی و دیگر فعالیت هایی از این نوع بدون سود نیستند. آخر هفته ی خود را با لذت بردن از کارهای بدون جنبش که باعث ارامش روحی و جسمی شما میشوند،سپری کنید.
شما خواهید دید چگونه بعد از داشتن ارامش و راحتی در اخر هفته، در هفته ی جدید پر کار خواهید بود.

 6- این ضروری نیست

ما آدماهایی را داریم که میشناسیم و شاید حتی دوستشان داشته باشیم ولی باز هم زمان کمی را با آن ها میگذرانیم، اول فراموش میکنیم به ان ها زنگ بزنیم، بعد دیدن آن ها را به تأخیر میندازیم. ارتباط خود را با چنین اشخاصی تازه کنید، اگر برای چندین ماه با ان ها صحبت نکردید،آن ها چیز های زیادی برا ی گفتن به شما دارند و از شنیدن خبرهای شما نیز به همان اندازه خوش حال میشوند. قدر رابطه های خود را بدانید.

 7- من وقت زیادی نداشتم

کار ها را بدون برنامه ریزی قبلی انجام دهید. خودتان را سورپرایز کنید و کارهایی را که همیشه دوست داشتین اما خود را محدود کرده بودید،انجام دهید. بازی مورد علاقه ی خود را انجام دهید. به باشگاه ورزشی یا گالری هنر بروید،یا در آخر زمانی را صرف کار کردن در بیرون کنید.کاری را انجام دهید که در لیستتان نیست و برای انجام آن برنامه ریزی نکردید.
کار کردن 24 ساعته در تمام روز های هفته ما را به ربات تبدیل میکند. فرقی نمیکند چند سال دارید یا از کجا امدید شما همیشه میتوانید زندگی خود را رنگارنگ، مهیج و فوق العاده کنید. زندگی شما در کنترل شماست و طوری که زندگی میکنید تنها به شما وابسته است.




موضوع مطلب : روانشناسی خانواده, 7تفکر مخرب زندگی شاد و عاشقانه, زندگی شاد, برنامه ریزی, آرامش روحی و جسمی, روحیه, زندگی مهیج و فوق العاده

          
چهارشنبه 94 مرداد 7 :: 5:52 عصر

پیوندها
لوگو
به وبلاگ من خوش اومدین
امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد.
نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین
۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 135
  • بازدید دیروز: 243
  • کل بازدیدها: 3385182
امکانات جانبی