سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه=چشمان سبز
شاعر و نویسنده طراح و خوشنویس گرافیست و طراح وب
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه ترین وبلاگ چشمان سبز عاشقانه ترین وبلاگ ایران گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش اومدین امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد. نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین ۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
صفحات وبلاگ

شکست تلخ و حذف سرخپوشان مقابل چشم هواداران



جمعه 14 آذر1393 باز هم در تداوم ناکامی های سابقه دار این تیم پایتختی ،پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران خود دو بر یک به ذوب‌آهن  اصفهان که این روزها با مربی جدیدخود یعنی یحیی گل محمدی خوب نتیجه گرفته و خودرا دربین جدول به طرز چشمگیری بالاکشیده است باخت و باز هم علیرغم انتظار هواداران و قول هایی که درخشان سرمربی پرسپولیس درخصوص قهرمانی جام حذفی به هواداران خود داده بود،به فینال جام حذفی نرسیدو از گردونه مسابقات کناررفت.

سوت بازی پرسپولیس - ذوب‌آهن که زده شد، هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نشسته بودند. ابتدا کمیته انضباطی اعلام کرده بود که پرسپولیس در این مسابقه از داشتن هواداران خود محروم است. اما روز گذشته دوباره مسئولان فدراسیون اعلام کردند که پرسپولیسی‌ها می‌توانند به ورزشگاه بروند و بازی تیم مورد علاقه خود را از نزدیک ببینند. این موضوع باعث اعتراض ذوبی‌ها شده بود و حتی سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن هم در مصاحبه‌ای گفت که با این اتفاقات، نگران داوری مسابقه است.

در هر حال حکم کمیته انضباطی و استیناف شکسته شده بود و پرسپولیس در این مسابقه هواداران خود را در ورزشگاه داشت. ذوب‌آهن با وجود اینکه در تهران بازی می‌کرد توانست نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان برساند. 

در نیمه دوم، در دقیقه 61 محمد نوری اولین گل مسابقه را زد تا سرخپوشان به برد در این دیدار امیدوار شوند. اما 8 دقیقه بعد مرتضی تبریزی مهاجم ذوب‌آهن گل تساوی را زد. برتری سرخپوشان خیلی پایدار نبود و آن‌ها دوباره باید برای باز کردن دروازه حریف تلاش می‌کردند. در دقیقه 72 میشل اومانیا مدافع کاستاریکایی پرسپولیس به خاطر خطای هند دومین کارت زرد را گرفت و از بازی اخراج شد. پرسپولیس ده نفره شد و حالا کار سخت تری برای برد داشت.

در آخرین لحظات مسابقه هم مهدی طارمی بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد تا مهدی دغاغله به جای او وارد زمین شود. در دقیقه 91 بود که یک ضربه کاشته به سود ذوب آهن گرفته شد. مهدی رجب زاده توپ را ارسال کرد و کارلوس سانتوس با ضربه سر زیبا دروازه سوشا مکانی را باز کرد. این گل در آخرین لحظات بازی زده شد و پرسپولیس دیگر وقتی برای جبران نداشت. یک دقیقه بعد از این گل، داور سوت پایان را زد و ذوب‌آهن فینالیست جام حذفی شد. 

ذوب‌آهن که پیش از این استقلال را هم حذف کرده بود، حالا موفق شد پرسپولیس را هم کنار بزند و به فینال جام حذفی برسد. این تیم اول خردادماه 94 در فینال جام حذفی به مصاف  نفت تهران به مربیگری علیرضا منصوریان مربی جوان و فهیم  این تیم می‌رود. ضمنا" منصوریان توانسته تیم نفت را به صدرجدول لیگ برتر ایران برساند که پس از مربیگری تیم ملی امید ایران و کناره گیری او از کادر این تیم ،خود گواه توانایی های اوست.

شکست تلخ و حذف پرسپولیس از جام حذفی+نتیجه بازی پرسپولیس+فینال جام حذفی ایران+مربی پرسپولیس+نتایج ضعیف پرسپولیس




موضوع مطلب : شکست تلخ و حذف پرسپولیس از جام حذفی, نتیجه بازی پرسپولیس, فینال جام حذفی ایران, مربی پرسپولیس, نتایج ضعیف پرسپولیس

          
یکشنبه 93 آذر 16 :: 2:7 عصر

پیوندها
لوگو
به وبلاگ من خوش اومدین
امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد.
نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین
۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 145
  • بازدید دیروز: 74
  • کل بازدیدها: 3379891
امکانات جانبی