سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه=چشمان سبز
شاعر و نویسنده طراح و خوشنویس گرافیست و طراح وب
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
عاشقانه ترین وب سایت عاشقانه ترین وبلاگ چشمان سبز عاشقانه ترین وبلاگ ایران گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش اومدین امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد. نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین ۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
صفحات وبلاگ

برد شیرین استقلال و قلعه نوعی برابر سایپا

شکست تلخ سپاهان مقابل نفت تهران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال 93

نشون داد که هنوزم تعبیر دست بالای دست بسیاره حقیقت داره و همیشه هم تیمی که با فریب داور و وقت کشی و بازی ناجوانمردونه توی میدون فوتبال میاد برنده نیست

...........................

این هفته شاهد بازیهای خوبی بودیم ...بازیهایی که ثابت کرد علیرغم همه بد بیاری های مربی استقلال که مثل فصل پیشین هوز ادامه داره و استقلال را با مشکلات جدی در خط دفاعی مواجه کرده ولی بازهم یازیکنان استقلال ثابت کردند که اگه مردونه و از روی غیرت بازی کنن میتونن هر نتیجه ای رو به راحتی عوض کنن و این کار را در دقیقه وقت اضافه آخر بازی به انجام رسوندن و بازی رو بابرد به نفع خودشون رقم زدند تا همچنان به عنوان مدعی در بالای جدل لیگ مطرح باشند.

بهتر دیدم مطلبی دراین زمینه برای همه هواداران متعصب و بااخلاق استقلالی در وبم قرار بدم و از همشون میخام برای رفع مشکلات استقلال و مربی خوبش قلعه نوعی که همیشه توی استقلال شرایطش ایده آل نبوده و منتقد بیرحم زیاد داشته دعا کنند.

گزارش بازی و عکسهایی دراین زمینه در ادامه مطلب:

 

نتیجه بازی با برد استقلال

نتیجه بازی با برد استقلال

 

 

نتیجه بازی با برد استقلال

نتیجه بازی با برد استقلال

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال که هفته نسبتاً پرگلی هم بود با انجام 7 دیدار دیگر آغاز شد و در پایان تیمهای پدیده، نفت تهران، گسترش فولاد، استقلال، صبای قم، و فولاد میهمانان خود را شکست دادند و یک دیدار به تساوی انجامید.

در مهمترین دیدار استقلال در حالی از ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا رفت که سپاهان صدرنشین شکست سنگینی مقابل نفت متحمل شده بود و شاگردان قلعه نویی این فرصت را داشتند که با یک برد پرگل به صدر برسند.

استقلال این دیدار زیبا و پرگل را در نهایت با نتیجه 3-2 به سود خود پایان داد. گل های این دیدار را ابراهیم شکوری در دقیقه 5 و حامد شیری در دقیقه 48 برای سایپا و جاسم کرار در دقیقه 33 و امید ابراهیمی در دقیقه 63 و 90+2 برای استقلال به ثمر رساندند.

همانند بازی با راه آهن، در دیدار مقابل سایپا هم استقلال گل نخست را بسیار زود دریافت کرد. ابراهیم شکوری دقیقه 6 با شوتی دقیق دروازه محسن فروزان و استقلال را فرو ریخت. دقیقه 12 کاوه رضایی فرصت خوب گلزنی دیگری را برای سایپا از دست داد. در ادامه شاگردان امیر قلعه نویی بازی را در اختیار گرفتند، دقیقه 29 سجاد شهباززاده در یک موقعیت خوب توپ را از کنار دروازه سایپا به بیرون زد.

در دقیقه 33 جاسم کرار با ضربه برگردان توپ ارسالی از سمت راست را به تور دروازه سایپا دوخت تا بازی به تساوی کشیده شود. با گل تساوی جریان بازی متعادل شد و دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

در ابتدای نیمه دوم آندرانیک تیموریان جایگزین آرش برهانی شد تا استقلال ابتکار عمل را به دست بگیرد اما باز هم سایپا به گل رسیدو دقیقه 48 کاوه رضایی توسط مگویان در محوطه جریمه سرنگون شد تا جهانبازی داور مسابقه اعلام پنالتی کند و حامد شیری این پنالتی را به گل دوم سایپا تبدیل کند. با این گل استقلال بر شدت حملاتش اضافه کرد و دقیقه 63 امید ابراهیمی با استفاده از ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه و با شوتی تماشایی گل تساوی را وارد دروازه سایپا کرد.



دقیقه 70 میلاد فخرالدینی کارت زرد گرفت و دقیقه 72 علیرضا رمضانی جایگزین سجاد شهباززاده شد. دو دقیقه بعد شوت جاسم کرار با اختلافی اندک از کنار دروازه بیرون رفت. در ادامه حکیم نصاری، مهدی سیدصالحی و میلاد میداوودی بجای ابراهیم صادقی، کاوه رضایی و علی زینالی برای سایپاوارد زمین شدند اما نتوانستند تغییری در روند بازی ایجاد کنند و در مقابل استقلال در دقیقه 2+90 با استفاده از ارسال خسرو حیدری و توسط امید ابراهیمی به گل سوم رسید تا با کسب سه امتیاز این دیدار به رده سوم جدول صعود کند.

ترکیب استقلال: محسن فروزان، هرایر مگویان، هاشم بیگ‌زاده، میلاد فخرالدینی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، کرار جاسم، محمد قاضی، سجاد شهباززاده (علیرضا رمضانی 54- پژمان نوری 90+3) و آرش برهانی (آندرانیک تیموریان 45).

ترکیب سایپا: حامد فلاح زاده، سجاد مشکل پور، حامد شیری، وحید محمدزاده، علی علیزاده، ابراهیم شکوری، مسعود ابراهیم زاده، بابک حاتمی، ابراهیم صادقی (حکیم نصاری 78)، علی زینالی (میلاد میدواوودی 90) و کاوه رضایی (مهدی سیدصالحی 84)




موضوع مطلب : برنامه نود, عادل فردوسی پور, بازی استقلال, نتیجه بازی استقلال, لیگ برتر فوتبال, سایت باشگاه استقلال, سایت برنامه نود, مجیدی

          
چهارشنبه 93 مرداد 29 :: 3:24 عصر

پیوندها
لوگو
به وبلاگ من خوش اومدین
امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد.
نظرات و پیشنهاداتتون رو فقط به این شماره پیامک کنین
۰۹۳۷۸۵۲۲۲۳۲
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 329
  • بازدید دیروز: 269
  • کل بازدیدها: 3385645
امکانات جانبی